Frequently Asked Questions
 

RETOUREN
Kan ik het product ruilen/retourneren?
Alle soorten haren (zowel synthetisch als human hair), pruiken en extensions kunnen om hygiënische redenen niet retour genomen worden. 

Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?

Als de ontvanger niet aanwezig is, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een niet-thuis-bericht achter in de brievenbus of check je Track & Trace Link. Daarop staat wat de ontvanger kan doen om alsnog het pakket in ontvangst te nemen. 

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard in een pickup parcel shop?

De shop bewaart je pakket 7 kalenderdagen. Daarna gaat het terug naar de verzender. Zodra we je pakket terug hebben, annuleren we je bestelling en betalen we je terug exclusief verzendkosten.


STATUS BESTELLING
Ik heb mijn bestelling betaald, krijg ik daar bericht van?
Wanneer er iets aan uw bestelling wordt gewijzigd krijgt u daar automatisch bericht van. Dat geldt voor het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, eventuele wijzigingen van uw bestelling zijn doorgevoerd tot aan het verzenden van de bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Dat kan dus ook binnen drie dagen zijn als wij de producten op voorraad hebben. Wanneer het langer duurt dan gewenst brengen wij de klant altijd op de hoogte.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling(en) zien?
Door in te loggen met uw inloggevens komt u in klantgegevens gedeelte van de website. Hier vindt u uw bestelling(en) en kunt u de status ervan zien.

Ik wil nog wat bij de bestelling toevoegen, is dat mogelijk?
Als u de bestelling heeft afgerond en achteraf nog iets wilt aanpassen of toevoegen, Dan kan alleen via email te sturen of Whatsapp maar het is niet gerandeerd.

Factuur- of afleveradres wijzigen?
Als u zich heeft geregistreerd kunt u door in te loggen al uw gegevens wijzigen. Dus ook uw adresgegevens, of dit nu voor het afleveren van de producten is of voor het versturen van de factuur.

Kan ik ook met een machtiging betalen?
U kunt vooralsnog niet met een machtiging betalen.

Ik heb geen orderbevestiging gehad.
Waarschijnlijk is dan ook de bestelling niet goed afgerond. Door in te loggen kunt u zien wat u heeft besteld en ook wat de status van uw bestelling(en) is. Controleert u ook of het emailadres wat u heeft ingevoerd correct is, hier wordt namelijk de bevestiging automatisch naartoe gestuurd. Check je SPAM INBOX OOK 

Hoe kom ik bij het product dat ik zoek?
Als u de naam van het product weet dan vult u deze in het veld Rechts boven bij "Snel zoeken". Vervolgens klikt u op het pijltje en u komt bij het product.

Kan ik mijn Bestelling afhalen?
YES, wij zijn een internetwinkel en hebben ook een fysieke winkel. 

Afro New Creation 

Hobbemastraat 322, 2526JX 

Den Haag


BETALING
U kunt bij Hair Paradise WEbstore drie manier betalen:
Geld Overmaken 

Wacht eerst op de bevestiging e-mail maak daarna het totaalbedrag over op ING BANK rekening NL14 INGB 0006405454 t.n.v. AFRO NEW CREATION, geef als betalingskenmerk uw bestellingnummer op. 

Online Betalen 

Voor betalingen vanuit het buitenland:
IBAN: NL14 INGB 0006405454 (International Bank Account Number)
BIC/SWIFT: INGBNL2A

INLOGGEN
Hoe kan ik inloggen?
Links boven kunt u onder "Mijn account" met uw email adres en wachtwoord bij Hair Paradise Webstore inloggen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?
U klikt op "Mijn account" onder aan klikt weer op wacht woord vergeten, U ontvangt nu op het door u geregistreerde emailadres uw inlognaam en wachtwoord.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2024 Hairparadise | sitemap | rss